mercredi, septembre 21, 2011

Alban Elued

First of all, I wish you all a blessed Autumn Equinox, Mabon or Alban Elued, or how ever you call it. I didn't have the time to make a special drawing for the event this year, sorry. Therefore I let Minggy be the greeting card:

When you are so busy with a variety of projects, you really don't realize how quickly time passes! We are entering in the dark season of the year and soon the year will be over again.

8 commentaires:

Bodecea a dit…

Dir auch ein schönes Mabon. Hast ja einiges geerntet :-)

Feronia a dit…

Beautiful cat! Happy Equinox :)

Geier a dit…

In der Tat, das Jahr ging so schnell rum das ich es kaum mitbekommen habe.
Ich will auch ne Mieze, aber hier geht das leider nicht...

Sefarina a dit…

Auch ich wünsche dir ein schönes Fest :-)

Diana Kennedy a dit…

@Bodecea: Jo, doch schon...

@Feronia: Thank you - happy Alban Eolir to you ;-)

@Geier: Habt Ihr im Haus haustierverbot ?

@Sefarina: danke!

Geier a dit…

Irgendwie schon, aber es geht mehr darum das ich sie nicht frei laufen lassen könnte und sowas fände ich schon wichtig.

l'actrice a dit…

Happy Fall and thanks for the nice card:-)

Dryade a dit…

... ja das Jahr ist davon gerannt :-) Nun kommt die ruhige "dunkele Zeit", ich wünsche dir das du reiche Ernte von deiner Arbeit ernten kannst und Muße haben wirst die Ruhe zu geneißen.
Liebe, bunte Herbstgrüße von der Dryade